♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

I love myself......

Kategori: Allmänt

Fick denna "trevliga" utmaning av Nina ;-)  Det var en minst sagt knivig uppgift, men jag tycker det är kul med utmaningar :-)

                                                         
      


Reglerna är så som följer:


1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.


3 saker jag är "nöjd" med:

1: Mina tänder (raka, jämna och fina)
2: Mina bröst (naturen har begåvat mig med bröst storlek större)
3: Mina ben (tacksam att jag kan gå och ta mig fram för egen maskin, inte alla förunnat)


Jag utmanar i min tur:

Kakan
Camilla
Ulrika


Kommentarer

  • Nina säger:

    Gick ju bra det där! Ångrade sen att jag inte skrev tänderna. Dom är i topp form på mig (det enda som är i form)

    Kram

    2009-03-11 | 17:40:06
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Bus säger:

    Ha ha, vet du en sak?

    Igår var jag tvungen att tacka en som inte gav mig den för jag sa att jag aldrig skulle klara av att sätta den hos mig.

    Men idag måste jag ju tacka dig för utmaningen och jag ska prova att sätta in den iallafall skratt

    Självkritisk jag? Absolut.

    Hoppas att din dag har varit bra. Imorgon är det torsdag, oj,oj,oj! Kram på dig

    2009-03-11 | 23:27:02
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Hi, hi ser att mamma bus får tänka till ändå ;-)



    Tatueringarna vi ska göra är två olika varianter av SVEA. Ett grövre typsnitt för mannen och ett kursivt för min del. Han ska ha sin på axeln och jag vid ankeln då den då borde klara sig från mina viktresor upp och ned... ;-P



    Men jag gruvar mig, är rädd att det ska göra allt för ont.





    Hoppas du får en riktigt fin dag, kram!

    2009-03-12 | 07:37:55
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: