♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Så var helgen över....

Kategori: Allmänt

......för denna gång, men snart är det ju ny helg igen :-) Tiden går så oerhört fort!

Vi har haft en bra helg. Igår var ju jag och dottern på bio och tittade på Pettson o Findus: glömligheter. Den filmen kan jag varmt rekommendera er att se, ni som har barn i rätt ålder :-) Det var verkligen en händelserik och rolig film :-)

På kvällen såg vi en film på dvd av det barnförbjudna slaget - Irene Huss: nattrond. Den kan jag också varmt rekommendera! Väldigt bra! Jag älskar thrillers och allra helst av den typen som denna var; med lite kuslig stämning ;-)

Idag kom så även solen äntligen! Gud så skönt det var idag! Vi tog en liten promenad till svärföräldrarna, satt ute och solade lite och barnen och sambon tog en premiärtur på cykel!

Nu är det verkligen vår i luften kan jag säga, fast det brukar ju alltid komma bakslag - det får man räkna med.

Nu väntar sängen snart, men först ska jag hänga en tvätt.

Godnatt o sov så gott!

Kommentarer

  • Kia säger:

    Åh, cykla. Längtar jag tills vi kan göra här med. Men de dröjer nog ett tag! Kram

    2009-03-16 | 06:14:08
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Irene Huss filmerna gillar jag med, men just denna har jag ännu int sett, så nu har man något att se fram emot! :-)



    Kram å hoppas du får en fin dag!

    2009-03-16 | 08:06:14
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • sanna säger:

    Hej vännen! Ska nog skicka Mattias och kolla med Anthon. Ska själv gå med Robin...



    Jag har sätt en film med henne.. usch vad jag tyckte den var skrämmande att se.. fast spännade, kommer inte ihåg vilken det var heller. Jag tror jag börjar bli senil.. =)



    Vår! Inte här men jag önskar att det blev snart...



    Ha en fin dag vännen..



    Kramar om

    2009-03-16 | 10:01:02
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Nina säger:

    Tjenis!

    Tittar in och önskar dig en bra dag!

    Här har Melvin äntligen kommit hem så nu får vi rå om han i två veckor! Underbart!



    Kram

    2009-03-16 | 12:52:07
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Madde säger:

    Hejsan tjejen!



    Kikar in för att säga att jag är tillbaka i bloggvärlden! Idag har jag begett mig till vv för att väga in mig...klarade det inte på egen hand och det kändes skönt att äntligen vara på plats igen... Nu kör jag så det ryker - för femtielfte gången!!!



    Kramar Madde

    2009-03-16 | 22:41:26
    Bloggadress: http://chillipepper.bloggagratis.se
  • sanna säger:

    Vet du vännen! Jag tänker gå själv med Anthon de roligaste är ju att jag får nog med en stora också..Men då får jag ju rå om dem båda två...



    Hoppas du får en fin dag idag...



    Kramar om

    2009-03-17 | 12:08:16
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: