♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vill önska er en trevlig helg!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det fredag - min favoritdag! Ville bara önska er alla en trevlig helg :-)

Imorgon ska jag och dottern gå på denna bio:



.....det ser både hon och jag fram emot :-) Hon älskar Pettson och Findus och jag gillar också de filmerna - lite barnasinne har man allt kvar hi hi  Jag sade till henne idag att det blir väl kul att gå och titta på Pettson och äta lördagsgodis samtidigt: "jaaa, det kommer jag att drömma om i natt" utbrister hon då :-) Det finns inget roligare än att göra sina barn glada :-)

Hon älskar godis, och får det bara på lördagar så det är ju en glädjens dag för henne hi hi - jag undrar just vem hon brås på?? ;-)  Kan det möjligtvis vara Mamma Godisråtta?? :-)

Annars blir helgen lugn. Ikväll fredagsmys i vanlig ordning; och helgens övriga aktiviteter beror väl lite på vädret. Blir det fint vill vi passa på att vara ute, annars får vi ta till någon reservplan. Kanske ett besök på Leklandet? Det var länge sen...vi får se...

Har ni några planer för helgen?

Kramelikram

Kommentarer

  • Nina säger:

    Va mysigt ni ska ha! Visst tusan är det kul att göra sina barn glada? Hela mitt hjärta blir varmt då jag ser Melvin lysa upp då man kommer med roliga förslag! Och jag har en riktig mys kille! Film å mys står högt på hans lista!

    Mina helgs planer: En kompis från umeå kommer och hälsar på, fisketävling på sjön och vård av förkyld karl plus motion!Har nyss avverkat dagens motionsrunda!



    Trevlig helg och myyyys ordentligt nu! Å en film recension vill jag ha! Älskar Pettson och findus =)



    Kram kram

    2009-03-13 | 12:40:31
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Vilken otroligt mysig helg ni verkar ska ha, jag hade gärna också sett Glömligheter då Pettson är en stor favorit hos mig, får nog ta och läsa pankakstårtan för Luran någon kväll! :-)



    Så ni har inte Dollars, undra just om det är norrlandsbaserad lågpriskedja? Men neröver finns ju som sagt så många andra alternativ...



    Planerna här är att vinna en fisketävling, mysa maximalt och äta lite gott... :-/



    Stor kram och en jätte trevlig helg önskar jag dig och din familj!

    2009-03-13 | 14:14:56
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Någon rättvisa måste det ju vara - ni får vår långt före oss, och vi fick dollars... eller?! ;-P

    2009-03-13 | 15:23:16
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Kia säger:

    Ja, visst är det spännande. Man får väl veta sanningen den dagen man själv hamnar där! ;)

    Vilken rolig helg ni kommer att få! Skulle oxå vilja se den filmen! Kram kram

    2009-03-13 | 19:31:19
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Mia säger:

    Hehe, lördagsgodis ja. Minns fortfarande hur lycklig man var på lördagarna när man fick vara ute och leka med pappa på dagen, helgmiddag, ett varmt bad och sen lördagsgodis framför något barnprogram på kvällen :) Trevlig helg!

    2009-03-14 | 13:41:04
    Bloggadress: http://thelifeofmia.blogg.se/
  • sanna säger:

    Åhh den filmen skulle jag också vilja se, fast Anthon är kanske lite för liten ännu. Tänkte mest på att sitta stil så länge, kryper nog i honom. =)



    Godis tillhör ju faktiskt till när man går på bio =) Jag älskar Godis... Mina barn har nog fått efter mig också..



    Hoppas du fått en fin helg..



    Kramar om



    2009-03-15 | 20:46:04
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese - Lurans blogg säger:

    tittar in och hoppas ni haft en så bra och mysig helg som ni hoppats på och att du får en bra start på den nya veckan!



    Kram

    2009-03-15 | 21:40:18
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: