♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Orka orka....

Kategori: Allmänt

Jag har massor av saker som behöver tas itu med härhemma; bl a putsa alla skitiga fönster och fram med lite somriga, vita, fräscha färger -  men orka? Nä.

Fy tusan vad jag är trött på att vara trött. Har varit och veckohandlat idag - det är väl typ mitt "största" projekt idag, och alldeles nyss har jag gjort en play-doh deg till dottern för hon vill så gärna "dega" - och nu är jag fullständigt slut och jag har ont i mina leder....

Ska man ha det så här? Nej. Dålig livskvalitet? Ja.

På måndag har jag tid hos tant doktorn; jag har gått länge nog med detta nu.....

Det känns som jag skulle behöva det här nu:

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Hahah, såntdär skulle jag behöva, jag som inte ens dricker kaffe. ;)



    Ja, familjeliv är förstås en idé, men jag tycker det är så många superpräktiga mammor, så de jag har lyckats känna genom FL har liksom inte riktigt stämt i kemin av nån anledning. Jag är ingen duktig och präktig mamma, jag är en rätt lat och slarvig mamma. :D

    2009-05-04 | 20:06:53
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Therese - Lurans blogg säger:

    Vad jobbigt med lederna, hoppas du kan få någon lindring. Men trött och degig ska du veta känner jag mig också rätt ofta... Stor kram!

    2009-05-04 | 20:28:08
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Malin säger:

    Vad jobbigt med ledvärk! Jag hade ordentligt med ledvärk när jag var runt 18, att ens gå till skolan var en pina men nu känner jag ingenting :) Hoppas du får den hjälp imorgon som du behöver!

    2009-05-04 | 21:16:25
    Bloggadress: http://malinjoe.blogg.se/
  • Bus säger:

    Hej!

    Trist att du ska behöva känna dig så. Trötthet verkar vara något som går just nu, hi,hi. Jag bara tittar på allt som skulle behöva göras å sen blundar jag så det blir ju aldrig gjort. Hoppas att du får en bra dag trots värk å annat.Lycka till imorgon. Kram till dig från mig

    2009-05-05 | 08:58:42
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här: