♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Kent

Kategori: Allmänt

Idag släpps Kents nya skiva "Röd", och den måste jag ju köpa såklart! Har gillat dem så länge jag kan minnas. Förra fredagen var de med i "Skavlan" och sjöng låten "Svarta linjer". Först tänkte jag; men vad är det här?? Den var ganska menlös i början, men så ett par minuter in i låten "släppte det loss" och jag blev helt såld! Underbar!



                                          Vad tycker du om Kent?


Jag har nyss varit ute på en promenad trots att det duggregnar lite. *Klappar mig själv på axeln* Denna vecka har jag alltså promenerat fyra gånger! Ikväll blir det fredagsmys i vanlig ordning, men nu är ju inte Idol lika spännande längre när Erika åkte ut , så vi får se om vi ser det iallafall eller om det blir något annat. 

                                           

                                            Trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer

  • Andrea säger:

    Älskar Kent:) Fick skivan i brevlådan idag. Bästa låtarna just nu, även om det kan ändras efterhand som man lyssnar, är: "Hjärta" Och "Sjukhus".

    Tycker du ska köpa skivan, moster!



    Kram på dej! <3

    2009-11-06 | 21:30:03
    Bloggadress: http://livetenligtdregan.blogg.se/
  • Sockenvägens Söta säger:

    Jag gilla INTE Kent, huvva säger jag... men det är tur att smaken är som baken :-) Å visst är det tipp topp med kladdkakans dag, borde finnas en dag för alla godsaker ;-) fniss Kram kram

    2009-11-06 | 21:47:02
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • hemma hos Bus säger:

    Är tyvärr också en dålig lyssnare av Kent men det är ju tur att smaken är olika för annars så skulle ju skivorna inte räcka till, fniss.

    Klappa dig på axeln från mig med, du är bäst! Jag ligger i underläge nu med INGEN promewnad iden här veckan. Må så gott. Kramis till dig

    2009-11-07 | 17:16:40
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här: