♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Måndag 1/2 -10

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Har helt enkelt inte haft någon blogglust på sistone, det går ju upp och ner som allt annat i livet.

Har väl dock inte hänt något speciellt den gångna veckan, utan det rullar på som vanligt, och inget negativt med det ;-)

Jag är mer än lovligt less på vintern nu vill jag lova. Är det inte KALLT så nog fasen SNÖAR det :-( Denna vinter går till historien! Längtar mer än någonsin efter våren!

Brukar ju börja våras här i mars månad, men kommer det att göra det i år måntro?? Känns inte så......

Imorgon ska jag på en lunchträff med en väninna, och mina vänner...jag ska äta SUSHI för första gången i mitt liv! Så här dagen innan börjar jag nästan bli lite smått nervös *skratt*  Ja, jag är väldigt skeptisk, men samtidigt grymt nyfiken, för det är ju så många som säger sig älska denna rätt och jag tänker att så många kan väl inte ha så väldigt fel....eller???

Någon som läser detta och har ätit Sushi?? Består det bara av rå fisk (väldigt skeptisk mot det!!) eller vad?? Iochförsig kan jag ju alltid ta vegetarisk sushi ;-) 

Får väl lämna en liten recension här imorgon!

                                     Nu är det dags för kaffe känner jag!

Kommentarer

  • Sockenvägens Söta säger:

    Åh jag ÄLSKAR sushi, elelr är snarare galet besatt i det, en klar favorit, dock inte första gången då jagtestade - då kastade jag dem å beställde en pizza istället... Måste lära sig att älska det tror jag...



    Och tack rara för att d delade med dig av dina erfarenheter ang sömn, känns som jag är "rätt" ute i mitt försök.



    KRAM!

    2010-02-02 | 15:20:22
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: