♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Veckans uppdrag utfört!

Kategori: Rensa-i-röran-projektet

Nu är jag klar med veckans Rensa-i-röran-projekt som för min del bestod av en välbehövlig kylskåpsrensning.

I morse kom jag att tänka på att; fan, det är torsdag och jag har inte ens börjat ännu!

! Så jag tog ett par hyllor idag, och så fortsatte jag med resten ikväll. Hade inte satt som mål att göra allt klart ikväll, men av bara farten så blev det så iaf :-)

Så här bedrövligt såg det ut innan (OBS! Ocensurerade bilder - känsliga tittare varnas!) ;-)



....och så här ser det ut efteråt:




Skillnad va?? Det känns skönt nu att ha både frys och kyl rensade och i ordning. Allt blir ju så överskådligt, och man riskerar inte att handla något i onödan som man kanske inte vet om att man har någonstans där bak i bråtet :P

Nästa veckas projekt tror jag blir skafferiet. Lika bra att fortsätta på "mat-temat" så man får ordning på det, innan man går vidare med resten av hemmet!

Kommentarer

  • hemma hos Bus säger:

    Wow!!!

    Vilken prestation,skratt.

    Jag? Inte alls börjat. Kom nyss hem fr jobbet så det har inte blivit än. Imorg är jag ledig så då ska jag göra som du sa :O) Forts följer...

    Ha det gott. Kram till dig <3

    2010-01-14 | 23:04:32
    Bloggadress: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här: