♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Längesen..

Kategori: Allmänt

Ja nu är det riktigt, riktigt länge sedan jag skrev något här på bloggen. Nästan fyra månader sedan!

Vet ju inte ens om jag har några läsare kvar...



Har flera gånger varit på väg att skriva ner några rader, men det har varit stopp. Helt stopp. Har tittat in till mina bloggvänner (ni vet vilka ni är) ibland men knappt ens förmått mig att skriva en kommentar. Har väl helt enkelt varit en kombination av bloggtorka och att jag inte mått så bra de senaste månaderna...

Har nu börjat känna lust att skriva igen; men funderar på att göra om lite i bloggen. Skulle vilja ändra namnet t ex - för om jag startar en ny så tappar jag ju allt jag har här.

Funderar också i vilken genre jag ska skriva. Har ju inte någon specifik blogg om inredning, mode etc...men kanske en i dagboksform vore något?

Funderar också lite på om jag kanske ska lösenordsskydda den.....eller inte? Men lösenordsskyddar jag så kan jag ju skriva lite mer fritt, mot om jag inte alls vet vilka som läser. Det värsta jag vet är såna som bara är nyfikna men aldrig ger sig tillkänna och jag misstänker att jag har mkt av den varan...

Jag lämnar det öppet ett tag så att alla som i så fall skulle vilja ha lösenordet, får chansen att hojta till. Ni kan antingen lämna en kommentar här, eller maila mig på [email protected] .

Skriv i mailet vilka ni är, och hur ni hittat hit :-)

Vi säger så helt enkelt....

Stor kram till er alla! I´ll be back...



Kommentarer

  • Nina säger:

    God kväll vännen <3



    Först tänker jag börja med att tacka för dina underbart fina ord. Blir väldigt glad =)

    Och då det gäller vikten så känns det skönt att man har dom som förstår, du tex.

    Har bara vänner som är smala eller med normal kropp storlek. Så INGEN fattar ju hur det är att se ut så här. När mina vänner som väger som man ska börjar klaga på att dom måste gå ner i vikt och inte kan äta godis eller kakor osv så känns det som ett hån mot mig. Att dom måste gå ner 3 kg när en annan skulle behöva gå ner 15-20 kg för att få ett normalt BMI.

    Visst har jag gått ner i vikt nu, ca 5 kg... Inte mycket men alltid nått. Men måste verkligen kämpa stenhårt för att kunna gå ner. Riktigt krävande är det!



    Oj vilken lång kommentar!

    Hur som, roligt om du börjar blogga igen och jag tar för givet att jag får fortsätta läsa om du väljer att låsa din blogg. Är nöjd över beslutet att låsa min.



    Många kramar till dig och återigen, tack <3

    2011-05-15 | 21:14:37
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Om några år så kommer hon säkert va glad att slippa skolan ;-)

    Melvin vill gärna slippa skolan emelleanåt. lite oroväckande att han redan är så less på skolan. Hoppas det ändrar sig! För han har mååånga år kvar!



    Här regnar det ute och är kallt. Usch va jag fryser!

    Malin va nyss förbi med en sallad åt oss så vi har smaskat lunch innan hon for och jobbade igen.

    Så trist nu när hon börjat jobba för nu ses man inte lika ofta!

    Njuuuter verkligen av att vara föräldraledig!



    Ha en fin dag vännen!

    Kram kram <3

    2011-05-16 | 12:58:18
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Ja, så skoj med ett livstecken!!! Å bestämmer du dig för att låsa hoppas jag få följa med även då <3 KRAM

    2011-05-16 | 15:06:43
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Tack för det vännen, vill inte tappa bort dig <3 KRAM

    2011-05-16 | 18:40:45
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Katta säger:

    Jajemän!!! Gina Tricot har kläder upp till storlek XXL !! ;) Har jag inte helt fel har dom nog börjat med mamma kläder också... eller det är nog vero moda som har börjat med det!! Stor kram!

    2011-05-16 | 20:38:02
    Bloggadress: http://kattasfett.se
  • Katta säger:

    Hahahahaha bengetter vad rolig du är! Jag dog när jag läste det, lite i alla fall! Det är ganska många butiker som har bra utbud bara man kollar ordentligt ;) kram

    2011-05-16 | 21:59:48
    Bloggadress: http://kattasfett.se
  • hemma Hos Bus säger:

    Hej...Samma hos mig. Jag har dock inte kommit mig för att skriva så mkt just nu men jag hoppas att jag kommer igång när livet blir lite annorlunda...

    Såklart att jag vill bli med, vill ju aldrig tappa dig. Kram så länge <3

    2011-05-17 | 00:06:24
    Bloggadress: http://2busar.blogspot.com
  • Malin säger:

    Hallå där!!

    Hoppas att ni har det bra! Och givetgis vill även jag fortsätta att följa dej/er i din blogg. Om jag får?

    Nu kallar dock sängen i väntan på en ny arbetsdag imorrn.

    Ha det så gott och natti natt!

    Kramar.

    2011-05-18 | 21:33:16
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja Sam är ju en stor pojke nu! Kan då inte förstå vad som hänt, han va ju en bebis nyss??? Galet!



    Ja inte blir vi då less på varandra iaf!

    Och det går ju som upp och ner i ett förhållande. Men just nu har det varit upp lääänge för oss och man är så där pluttinutti gulliga ;-)

    Sååå underbart!



    Hoppas ni mår bra och har det tipptopp.

    Kram kram

    2011-05-19 | 21:48:36
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Tittar in å önskar dig en fin helg! Å ang hjärtan på tråd så står de alla inne i rummen på hyllor o liknande, någon har jag dock i fönstret, så de trivs nog överallt :-) KRAM

    2011-05-20 | 14:14:56
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Malin säger:

    Låter bra att jag kommer att få ev. lösenord till din blogg! =) För klart som korvspad jag vill fortsätta att följa er!

    Tiden går fort och Tim är dryga året nu. Herre gud! Han är ju snart 1 år och fyra månader. Även jag tyckte att det inte var så länge sedan vi kom hem från BB och nu går han dagis och jag jobbar igen. Det går på tok för fort!!! Men samtidigt känns det bra att ha börjat att jobba igen oxå. Komma ut i arbetslivet igen. Och det går riktigt bra för Tim på dagis oxå. Var inga problem alls med inskolningen. Utan han är överlycklig att få vara där och bryr sej inte när jag lämnar honom och blir ledsen när vi ska åka hem.

    Så med oss är allt på topp. Vi mår bara fint.



    Hoppas allt är bra med er oxå!



    Kramam <3

    2011-05-25 | 20:11:57
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Hej!

    Kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg men det var nog när jag sökte efter människor i samma situation som jag. Jag vill gärna fortsätta följa dig.

    Mvh Lisa

    2011-05-30 | 18:59:40
    Bloggadress: http://angestdjavulen.blogspot.com/
  • Katta säger:

    Ohhh vad bra att någon gillar mina sepe bilder!! :D jag tycker om dom,dom har sin lilla charm ahhaha!! Jag håller med, humorbefriade människor har ingenting på min blogg att göra ;)



    Tack tack tack!!!! Jag hoppas dock att min aptit kommer tillbaka snart så jag får en ordentlig balans med träningen och allt!! Stooor kraaam!!!

    2011-06-04 | 13:49:07
    Bloggadress: http://kattasfett.se
  • Anders säger:



    Du snackar bara en jävla massa goja och kommenterar både hit och dit på andras bloggar, varför? Jo för att skapa osämja. Hur sjukt är inte det??? Eller vill du ha uppmärksamhet?



    Vidrigt!

    2011-06-17 | 16:32:02

Kommentera inlägget här: