♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Det är så dags nu...

Kategori: Allmänt

Här har vi gått och väntat på vinter och snö ända sedan advent, men först nu i februari, sista vintermånaden, behagar snön komma.





Jag vet ju att vi inte på långt när kan mäta oss med snötäcket i exempelvis Dorotea, men i våra mått mätt så har vi fått mycket snö i natt. Från att ha varit några futtiga centimeter, till att nu uppskattnings vara en bit över decimetern, och mer ska det komma under dagen.


Idag känner jag bara för att krypa ner under täcket igen och läsa o mysa. Trött, och har sån värk i ett knä. Konstig smärta jag haft ett tag, som liksom vandrar runt i kroppen. För ett tag sedan var det i fotleden.


Men nej, har inte tid att lägga mig. Måste börja rensa så smått i dotterns rum. Hon har så mycket grejor, varav en hel del som hon knappt använder.


Återstår bara att försöka få den prylsamlande damen att förstå fördelen av att ha ett rum med mindre grejor i.....;-) Wish me good luck...;-)


Ha nu en bra dag kära läsare! 


P.s. lämna gärna en liten kommentar, då blir jag så glad! d.s)  :)



Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Här skienr nu solenn och vi har tom takdropp, ljuvligt. Hoppas foten ger med sig och att du lyckas rensa undan lite saker, men jag förstår, luran sparar nämligen på de mest knasigaste grejorna... KRAM

    2012-02-15 | 14:52:34
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Här har det kommit drivor med snö.

    Inte alls så kul för att jag kan inte skotta med min skitkropp. Stackars gubben får ta det när han kommer hem.

    Kram

    2012-02-15 | 17:11:20
    Bloggadress: http://angestdjavulen.blogspot.com/
  • Nina säger:

    I´m back ;-)

    Roligt att va saknad =)

    Nä alltså datorn ligger verkligen lääängst ner på min lista! Men ikväll fick den komma till användning!

    Å är ju shopping sugen så jag funderar på lite nätshopping ikväll. Fast innan jag gått igenom mina favvo bloggar så lär jag va så trött så man hoppar i säng.

    Kram till dig!

    2012-02-20 | 20:34:48
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: