♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Status quo

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig väldigt trött och sliten.....ungefär så här:



Man är ju inte längre van vid nätter med uppstyckad sömn, om man nu någonsin kan bli van vid det??


Olivias natt var orolig. Jag undrar om hon inte råkat ut för influensan. Feber över 39, helt igensatt i både näsa och luftrör. Hon vaknade flera gånger inatt. Till slut fick hon lov att sitta uppe en stund för att försöka fräsa ut (hoppas inte någon sitter och äter lunch när de läser det här), och hosta upp så mycket slem som möjligt.


Till slut kräktes hon så då kom det ju upp en del. Jag blev så orolig för det lät nästan som att hon kiknade när hon fick upp! Tycker så synd om henne....


Hon hade 39 i morse oxå, men verkar rätt så pigg ändå. Får se hur det utvecklas framåt kvällen...


Nej, nu ska jag packa upp och installera vår nya skrivare!


Hej svejs så länge!


Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Skickar en hel drös krya på kramar till olivia , och lite energi till dig <3 KRAM

    2012-02-07 | 13:11:11
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Jupp visade mig behöva lite själv med :-/ Men hellre mer influensa så länge magsjukan håller sig borta... KRAM

    2012-02-08 | 09:53:57
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Har precis vaknat till liv efter influensan så jag förstår vad ni går igenom. Hostan är inte att leka med, fy vad ont den gör.

    Krya på er kram

    2012-02-08 | 11:24:49
    Bloggadress: http://angestdjavulen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: