♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Goodmorning sunshine!

Kategori: Allmänt

Sådärja, då var man uppstigen och har långsamt börjat vakna till liv. Jag var trött som få när jag klev upp för en dryg timme sedan (morgonpigg dotter), men nu känns det bättre. Ätit frukost och ska snart inta det obligatoriska morgonkaffet :-)

Solen skiner - härligt! Vi ska om en timme ge oss ut på tipspromenaden som vi även gick förra söndagen. En riktigt härlig (dock backig, men det är bra när man ska bränna fläsk) runda som går i skogen. Kul med frågorna också, jag som gillar frågesport. Det roliga är att sambon fått blodad tand också, han tycker vanligtvis att det är så tråkigt att promenera så jag får aldrig något sällskap av honom, men detta tyckte han var kul :-)

Du som läser detta, vad ska du hitta på idag?

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Jag ska jobba ett par timmar, sen promenad och besök!



    Nu finns det ÄNNU en tävling i min blogg! :)

    2008-09-21 | 09:24:58
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: