♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Hemma igen...

Kategori: Allmänt

Det bidde en brun manchesterkjol med små blommor uppe i linningen, grå-svart-randiga tights, ett par rosa överdragsbyxor med hängslen (tror det egentligen är täckbyxor men vi hade tänkt ha dem nu i höst som lekbyxor på dagis). 

Det är så tråkigt....jag hade tänkt lägga upp bilder här på plaggen men det går inte att ladda upp bilder från H&M tydligen...felaktigt format kommer det upp hela tiden.

Nåväl, nu vet ni iaf.

Kvällen blir lugn, as usual, inga större sensationer kommer att hända vad jag vet ;-)

Ha en riktigt fin och mysig kväll alla läsare :-)

Kommentarer

  • M säger:

    Svar: Du har så rätt, tydligen så har jag ju haft det väldigt roligt hittills med tanke på hur jag ser ut och då är väl priset man får betala att ha desto tråkigare nu.



    Jag håller med, det är sjukt peppande att läsa om andras kamper, både motgångar och framgångar. Alla har ju såna olika metoder för att ta itu med det. Känns skönt att inte vara ensam.



    Ha en fruktansvärt bra kväll!!

    2008-09-20 | 19:35:09
    Bloggadress: http://getlow.blogg.se/
  • bantarbritta säger:

    Då är de nästan exakt lika gamla, min är 4 år och 5 månader. :)

    Jag har mailat runt lite till företag jag har tyckt varit intressanta, och jag tjänar ingenting på det utan har gjort det för att jag tycker att ni förtjänar en belöning i viktkämpandet. Det är flera företag som har nappat, det är riktigt kul!

    2008-09-20 | 20:37:20
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: