♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Lördag 13/9

Kategori: Allmänt

110,5 vägde jag i morse och det är rent ut sagt förjävligt! I måndags morse vägde jag dock 111,1 (!!!) så det får väl vara okey då. Jag ska ha måndagmorgnar som mina "officiella vägningsdagar" men jag kommer nog inte kunna låta bli att väga mig någon mer gång under veckorna ;-)

Jag har iaf varit "duktig" under den gångna veckan. Jag har uppfyllt "minimikravet" på promenader: jag har promenerat 3 gånger á 30 minuter, och  imorgon blir det en fjärde gång (bonus) för då ska vi gå en härlig tipspromenad i skogen! Idag ska jag bara ta det lugnt och låta mina värkande fötter vila. Det känns verkligen att jag gått den här veckan :-(

Fick ett så bra tips i Bantarbrittas blogg med s k belöningslista när man uppnått en viss viktnedgång. Jag ska ta och göra mig en sådan. Igår när jag var på Kicks så provade jag Kate Moss nya parfym och den luktade så gott; den ska iaf finnas med på listan :-)

Nej, nu ska jag in i duschen och sedan måste jag skynda mig och slå in bonussonens presenter. Han fyllde nämligen år i går och han kommer hit idag och då blir det firande!

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Filibabba säger:

    vilken härlig blogg! Lycka till med resan till en bättre hälsa! =)

    2008-09-13 | 11:52:09
    Bloggadress: http://filibabba.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Belöningslistan är kanon! Jag längtar efter min första belöning, bodybutter från bodyshop, men ojoj vad det har segat sig de senaste veckorna! Men det finns inte så många att skylla på än mig själv. ;)

    Jag hoppas min motivation blir lite högre när förkylningen lagt sig... Lycka till! :)

    2008-09-14 | 11:52:41
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: