♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Mamma Mia!

Kategori: Allmänt

...vad bra Mamma Mia var :-) (Nu var jag väl fyndig va? ha ha). Ärligt talat trodde jag inte mycket på filmen men ack så fel jag hade! Den var jättebra! Rekommenderas starkt! Man blir glad av att se den!

Har nu sett "Ensam mamma söker", och nu är jag så trött, så trött så nu ska jag bara plocka ihop lite och sedan väntar sängen!

Imorgonbitti blir det vägning och mätning av midjemått!

Godnatt Sverige!

Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Jag tog faktiskt aldrig tempen igår, men jag är väldigt frusen av mig. De andra som bor i huset tycker inte alls att det är lika kallt som mig och börjar svettas om jag höjer värmen. Jag har nog fel på min inre termostat. ;)

    Men den varma duschen hjälpte, jag duschade så varmt det bara gick, och sen när jag gick och la mig så frös jag INTE för första gången på många kvällar. :)

    Lycka till med vägningen och mätningen idag!

    2008-09-15 | 07:48:49
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: