♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Snodd frågeställning.....

Kategori: Allmänt

Man ska slå upp numren i ens telefonbok i mobilen och sedan svara på frågorna. Jag tycker det är rätt skoj med såna här "listor" :-)

Har du kysst nummer sju?
Nej det är en gammal internetflört som jag aldrig träffat IRL ;-) (Dags att rensa telefonboken tror jag)

Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, det har jag inte. Det är min kompis man, och de har flyttat så det var jättelänge sen jag träffade dem!

Älskar du nummer tio?
Nej, älskar var väl att ta i. Det är min svärfars nummer ;-)

Är nummer elva en sötnos?
Ha ha, nej inte så söta. Numret till en lokal pizzeria :-)

Är nummer femton en bästis?
Nja inte direkt - det är vårt hemnummer.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nix. Nummer till en kina-restaurang

Brukar du hänga med nummer nitton?
Nej det brukar jag verkligen inte. Numret till lönekontoret på mitt jobb :-)

Är nummer tjugo bra?
Ja hon är mycket trevlig. Min f d svärmor (JA, JAG MÅSTE RENSA TEL.BOKEN!!)

Gillar du nummer tjugosex?
Absolut, det är min svärmor

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Jag vet faktiskt inte om hon har det. Det är min chef.

Hur känner du nummer trettioåtta?
Det är åter igen en gammal internetflört som jag ej träffat IRL! (MAMMA MIA! VAD SKA NI TRO OM MIG?? *skratt*)

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Det är numret till min pappa och det är klart han är intressant!

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Hade inte så många nr i mobilen!

Ni får mer än gärna sno denna lista ni med. Som ni ser kan det bli hur kul som helst :-)


Kommentarer

  • bantarbritta säger:

    Tufft att de är lika gamla! :D Hur är din dotter, min är som en tonåring...

    Vi har hästar i huvudsak, sen är det ett gäng med katter, hund och kaniner. Vi har försökt dra ner på djuren en aning, det tar lätt över all ens fritid. ;)

    2008-09-20 | 21:41:28
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • bantarbritta säger:

    Glömde skriva att jag skrattade gott åt din lista, kommer nog sno den framöver! :D

    Vad skoj med tipspromenad, är det varje söndag? Då får man ju lite motion samtidigt som man gör något kul. HÄr ute i bushen brukade de ha gåbingo förut, men de har tydligen lagt ner den... det kanske hade varit något, för mig. Jag och pensionärerna. ;)

    2008-09-21 | 09:15:48
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: