♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

GLAD PÅSK!

Kategori: Allmänt






Nu tar jag lite påskledigt från bloggen. Inte för att jag varit så flitig på sistone direkt, men ändå :))


Idag har vi varit och handlat lite inför påsken, bl a godis. Ingen påsk utan godis :) Dock behövde vi inte handla så mycket i matväg eftersom vi är bortbjudna påskafton/påskdagen.


Vi har även varit på glasskiosken och ätit årets första mjukglass. De har en stor, härlig glassmeny :)


Hoppas att ni, mina läsare, får en skön påskhelg med nära och kära; så ses vi igen med nya friska krafter efter helgen!



Vi ses på Blåkulla!! :)

Påskkärring Agda





Kommentarer

  • Malin säger:

    Tack tack!! :) Drssvärre får jag nig fortsätta att dras med min onda rygg ett tag till. Kan vara en inflammation i en disk. Men dom är inte säker. Väntar på röntgen oxå. Så just nu är det vila och åter vila som gäller. Får endast ta promenader så pass som runt köksbordet och inget lyfta. Så visst får jag en härlig påsk! :p



    Önskar dej och din familj oxå en fin och glad påsk!

    Kramar.

    2012-04-04 | 22:31:00
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: