♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Årets julkort......

Kategori: Allmänt

Beställde årets julkort på Postfoto igår. Har alltid beställt på Önskefoto förut men på Postfoto hade de mycket fler och finare motiv att välja bland och dessutom levereras de med text och allt (med familjens namn), man slipper sitta och fylla i för hand på varje kort - det gör man direkt när man beställer kortet. Smart va?? Man kan t o m välja färg på texten :-)



Så här ser det ut (de på bilden är dock inte jag och min dotter ;-) det är modeller)

Jag hittade till Postfoto via Familjeliv.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Ja jag tror dom flesta familjer funkar likadant. Man kan tro att vissa har de perfekt men så upp jag inte de är egentligen. Alla ryker ju ihop någon gång. Jag har börjat försöka tänka på att inte låta mitt dåliga humör gå ut över familjen men just nu men tusen ton hormoner i kroppen gör ju inte saken lättare :-P Men dom är förstående och älskar mig ändå som tur är. Har ju dessutom konstant ont och de påverkar ju humöret. Ha en trevlig kväll

    2008-12-04 | 19:38:24
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Det jag studerat av mina känslomässiga problem är att det börjar vid ägglossning och håller på fram tills jag får mens. Kan säkert avta lite dagarna innan, sen när jag får mens är jag mest ynklig och sen fungerar jag någorlunda normalt. ;)

    Jag är väldigt känslig och problem med att hantera mina känslor. Har fått diagnosen Borderline men det är ju en väldigt bred diagnos.. :S Allt stämmer inte in på mig heller, jag tycker inte att jag saknar empati bla.. ;)

    2008-12-05 | 10:24:21
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: