♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

God natt!

Kategori: Allmänt

Ja nu är det jag som går och lägger mig, även om jag tycker det är mysigt att vara uppe och "stöka" på kvällarna :-) Jag är nämligen så trött att jag somnade framför TV:n redan vid 20.30 - flera gånger!!

En mysig julkänsla har smugit sig på mig idag - kanske har snön som kommit lite inverkan?? Vad det än är så är det mysigt iallafall. Har börjat smyga upp lite tomtar ur mina julkartonger idag och jag har handlat ingredienser till Centerkakor, ischoklad, fudge och Mozartkulor - tror jag ska göra hallongrottor också :-) Ursäkta mitt tjat ;-) - men det är så himla mysigt att baka och pyssla inför julen :-)

Nä nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig!




Godnatt allihopa!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Rocky road MÅSTE du göra! Den har blivit tradition hemma hos oss nu (hoho, ok, andra året i rad bara, men ooohhh vad god den är!).

    Grattis till vikten, du är duktig! :) Vi ser till att klara av julen utan att gå upp, sen jäklar ska vi gå ner i januari! :)

    2008-12-12 | 21:57:13
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: