♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Jag har fått en award....

Kategori: Allmänt




 ,,,,,,,av Bantarbritta!  Jag blev så glad, för det är första gången jag fått en sån utmärkelse :-)

Nu är det meningen att jag ska lämna över en award till sju andra bloggare, men sur som jag är idag ;-) - så tänker jag trotsa reglerna HA HA , men dels trotsar jag dem för att jag vill lämna bara till de bloggar jag tycker verkligt mycket om varav hon jag fick utmärkelsen av är en utav dem och sen så kommer jag inte på sju stycken jag vill ge den till.

Reglerna:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Så här kommer då de jag vill ge awards till, de bloggar som ligger mig varmast om hjärtat:

Bantarbritta - för att hon är den som inspirerade mig så enormt att jag gav mig på denna viktresa! Gillar hennes blogg skarpt för hon har sån kämpaglöd den tjejen, och hon är så ärlig med glimten i ögat, och för att hon ger mig så fina kommentarer - och så har vi ju kommit fram till att vi är väldigt lika på många punkter - inte minst för att vi, som sagt, har varsin viljestark 4-årig tjej :-)

Sanna - en gudomligt varm och omtänksam människa! Tack snälla du för alla fina, stöttande, uppmuntrande kommentarer! Hon är också så duktig som snart har kämpat sig ner till sin målvikt :-)

Ulrika - tack för en jättebra blogg! Full av jättebra och tänkvärda tips och råd! Precis vad jag behöver :-)

Kia - också en tjej som inspirerat mig enormt i min viktkamp. Hon har själv gått ner mycket i vikt på ganska kort tid. Varit jätteflitig med motionen trots heltidsarbete och småbarn - beundransvärt tycker jag :-)

Kommentarer

  • Kia säger:

    Gulliga dig! Jag blev så glad! Kram kram

    2008-11-24 | 17:39:39
    Bloggadress: http://4barnsmamma.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Men tack vännen! vad snäll du är... Jag ska ta tag i den, så fort jag har tid. Oj då hoppas du är på lite bättre humör nu då =)

    Kramar om dig

    2008-11-24 | 20:48:15
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Åh vad du är go! :) Tack så mycket för de fina orden! :D

    2008-11-24 | 20:51:05
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Tack snälla, gulliga du!

    Vad rörd och tacksam jag blev. Roligt att få veta att det man gör uppskattas.

    Jag tycker mycket om att läsa din blogg också ska du veta :-D.



    Allt gott till dej!

    2008-11-24 | 21:41:53
    Bloggadress: http://ulrikagabriel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: