♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ny dag och nya bekymmer (?)

Kategori: Allmänt

Ja så var det då söndag morgon. Sitter här med en tallrik verum hälsofil och flingor vid datorn. Ska snart inta det obligatoriska morgonkaffet.

Det blir en lugn och avslappnad söndag. Om en timme ska vi gå tipsrundan i det fina vädret. Middag äter vi hos svärfars.

Vågar mig inte på någon morgonvikt idag. Inte varit någon bra helg ur viktsynpunkt. Lite för mycket gottis samt utemat igår. Hoppas det korrigerar sig idag när jag återgår till det normala, så jag förhoppningsvis slipper ramla ihop och svimma när jag väger mig i morgon ;-)

Har ni några speciella planer för dagen?

Sköt om er så hörs vi senare!


Kram

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Vad härligt med tipsrundan, jag skulle önska att jag hade nåt liknande här som man kunde ta med familjen på en söndag som denna. Om jag inte skulle jobba förstås, för det består min dag av idag. Jobb, och så kommer dottern hem från mormor och morfar. :)

    2008-11-02 | 09:25:46
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Godmorgon på dig! Jag tycker det är jätte kul med tipsrunder... Robins lag på bandyn har sådana varje söndag. Hoppas du får en bra dag vännen min....

    Kram

    Ps ikväll kommer jag att anta dig för något...

    2008-11-02 | 09:39:34
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    Tittar in å säger hallå :-) Tipar du/ni varje söndag? Låter så mysigt. Ja, höll på att ramla av stolen när jag fick tillbaka statistiken å såg att jag hade så många unika besökare, men antagligen så har det att göra med att jag vunnit några tävlingar och de då länkat till mig och folk som varit nyfikna då tittat in... Trevlig kväll!

    2008-11-02 | 18:23:46
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Vännen! Jag har en utmaning till dig på min sida. =)

    2008-11-02 | 20:38:55
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Halloj!

    Tack för kommentaren i min blogg. Min förhoppning är verkligen att det ska bli en aktiv blogg där många vill dela med sig av sina erfarenheter.

    Vad gäller dina funderingar kring det ökända (för där är vi nog många som känner igen oss) SUGET, så återkommer jag med lite mer konkreta tips om det.

    Välkommen in igen och en ny fantastisk vecka önskar jag dig!

    2008-11-02 | 21:29:43
    Bloggadress: http://ulrikagabriel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: