♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Min tur nu?

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit in från min promenix. Det gick lite segare än vanligt idag för helt plötsligt bara på förmiddagen så började jag känna mig så där som när man håller på bli sjuk; lite allmänt hängig och småfrusen. Usch :-(  Vi får väl se om jag blir förkyld eller om det bara är något tillfälligt *hoppas*.

Har nyss ätit en clementin, jag tror jag ska preparera mig med en liten c-vitamin-drink också (en c-vitamin-brus i vatten) - för även om det rent vetenskapligt inte kan hjälpa att bromsa upp infektioner så kan ju tron försätta berg som bekant....

                                                                             

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Åhh, hoppas du inte blir sjuk du också! Jag är på bättringsvägen nu, men känner mig himla tung i huvudet fortfarande. :(

    2008-10-04 | 18:27:46
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: