♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vackert ute

Kategori: Allmänt

Det är lika vackert väder idag som det var dåligt väder igår! Verkligen varandras motsatser!

Idag ska vi veckohandla samt bege oss till en leksaksaffär för att inhandla en present till en dagiskompis till min dotter. Hon har nämligen blivit ditbjuden på kalas på söndag - kul kul! Nu ska hon få välja ut något kul till henne.

Vi ska väl hinna med lite uteliv också. Jag ska t ex gå en 30-minutare idag. Hade egentligen tänkt hoppa över, men motionsdjävulen inom mig manar på mig att jag MÅSTE gå! Jag känner att jag kommer att bli grinig och tråkig att ha att göra med idag om jag inte går min runda. Det är väl enda nackdelen med att börja motionera regelbundet, man får liksom ett TVÅNG att man MÅSTE gå, även om man kanske inte alltid har tid eller lust. Någon som känner igen sig??

Förresten - som en liten parentes ang "lösskinns-inlägget" igår. Visst är det så att om man går ner långsamt i vikt så har skinnet större chans att hinna följa med?? Tycker jag har läst det någonstans.

Hoppas ni får en fin dag alla vänner!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Härligt att höra, du har ju verkligen kommit igång. Så blir det för mig med om inte jag får min motion. Fast idag blev det inge bra gick för tidigt efter maten blääää...

    Kram på dig

    2008-10-06 | 20:41:27
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: