♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

5 saker.....

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av bantarbritta

5 saker i min frys:

* Kycklingfilé

* Laxfilé

* Blåbär

* Vinbär

* Bröd


5 saker i min garderob:

* Kläder

* Väskor

* Skor

* Returpapper

* Returflaskor


5 saker i min bil: ( vår)

* Cd-skivor

*  Bamse aktivitetsväska innehållande böcker, kritor etc)

* Reservdäck

* varningstriangel

* domkraft


5 saker i min handväska:

* halstabletter

* nycklar

* kam

* läppstift

* plånbok

Jag utmanar i min tur 5 andra bloggare:  

Mollys hälsoblogg

På jakt efter en ny vikt

Living by Milla

Linneagarden

Karl-Johansgarden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: