♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Belöningslista

Kategori: Belöningslista

107 kg - Något från Bodyshop (tex en härligt doftande kroppslotion)

104 kg - En ny parfym (Kate Moss kanske)

101 kg - Lite nya kläder

99 kg - Ansikts- eller annan kroppsbehandling


Ja så får min belöningslista se ut så länge. Jag tog 3 kg:s intervall som ni ser; men vi får se - listan kan komma att ändras - och förhoppningsvis utökas med tiden - (om jag nu tar mig ner till 99 kg - hoppas! ) .

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    det är klart du tar dig under 99! Hahah, så du har bodyshop högst upp på listan du med? :)

    Jag väntar tills nästa vecka och ser om jag fortfarande ligger under 114 då, då jäklar ska jag till bodyshop. :)

    2008-09-25 | 21:57:58
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Jätte bra belöningar.... Du vet när jag kom under 100 första omgången, var det en underbar belöning av glädje. Jag vägde 116kg när jag var 17 år gamal kämpade ner mig till 70kg. Sen upp 35kg med den lilleman många år efter. Jag ska ner igen, har gjort det innan och ska dit igen. Men vet du, det är ni som motiverar mig idag, jag läser era bloggar och det gör mig så stark.För första gången så är det inge fusk utan en stark vilja att få tillbaks min kropp igen.

    Tack för att jag får ta del av din blogg vännen...

    2008-10-09 | 13:11:54
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Lättvikt säger:

    Härligt! vilket bra system med belöningar!

    Det ska jag annamma =)

    Har du fler tips som gynnar viktnedgång får du gärna skriva!! =)

    Lycka till!!

    2008-11-23 | 23:44:09
    Bloggadress: http://lattvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: