♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Rastlös!

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad det är med mig - jag är jätterastlös, kan inte sitta stilla, har ingen ro i kroppen, det kryper i mig - har t o m svårt att sitta stilla och se mina favoritprogram på TV - och det mina vänner - DET ÄR INTE LIKT MIG! ;-) Hade jag vågat gå ut i mörkret så hade jag nog fasen tagit en promenad. Bor i tätort men jag tycker det är läskigt att gå ut själv på kvällarna - händer mycket ruggiga saker på denna ort.....

Nej, jag ska nog ta och göra mig i ordning för sängen - men herregud! - inte ens när jag sitter här och skriver så kan jag sitta stilla!? Benen lever sitt eget liv... Jag känner inte igen mig själv. Kan man bli så här av att vara SUGEN på gott??

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Hahah, ja, så kan man bli. ;) Jag känner igen mig, men jag brukar bli sådär innan jag får typ ångestattacker. :S Jag hoppas det inte är likadant för dig. :o

    Uppland kommer jag ifrån, så det är dit jag ska och svänga mina lurviga. ;)

    2008-09-25 | 21:33:58
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: