♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vet inte vad jag ska sätta för rubrik.....

Kategori: Allmänt

Idag har jag ingen bra dag. Har sovit "ytligt" i natt känns det som och jag är så trött att jag känner mig alldeles "borta". Ovanpå det har jag ont lite varstans i kroppen, men allra mest i benen/fötterna. Jag tvingade mig dock på en 30-minuterspromenad när jag lämnat dottern på dagis, så nu är det gjort. Men det gjorde ont hela tiden framförallt ner i fötterna :-( 

Var ju till doktorn i måndags och på fredag morgon så ska jag till vårdcentralen och lämna prover; bla sänkan. Är den hög kanske det är något inflammatoriskt (som jag misstänker själv).

Oroar mig mycket över min sambo. Har en tendens att dra iväg långt med mina katastroftankar - jag målar upp scenarion och händelser som troligtvis (förhoppningsvis)  inte ens kommer att inträffa. Jag vet att det är helt fel när jag gör så här, oroar mig i "onödan" - men ändå så gör man det. Han och dottern är ju det viktigaste och käraste jag har i livet och jag vill inte att de ska hitta något som är allvarligt....

Tänkte så mycket katastroftankar igår kväll att jag t o m satt och grät för mig själv. Var ju tvungen att hålla mig tills dottern somnat men sedan så...

Usch jag känner att jag bara gnäller här i bloggen nuförtiden. Kan inte vara roligt för er att gå in här och läsa....

Ska alldeles strax iväg på fotvård. Det är ett måste för mig att gå dit ett par gånger om året eftersom jag har psoriasisförändringar i mina naglar....

Ha en bra dag mina vänner så "hörs" vi senare idag!

KRAM KRAM

Kommentarer

  • Nina säger:

    Himla trist att du ska ha så ont i fötterna =( Förtar ju nöjet med att vara ute och gå!

    Har nyss varit ute på promenad med en kompis! Så nu har jag bedövat det dåliga samvetet jag hade för att jag åt en muffins!

    Det va riktigt skönt med en kvälls promenad!



    Du, det är inte så konstigt att du är orolig, det är ju mannen i ditt liv och fadern till ditt barn!

    Man blir ju jätte ampen!



    Ha en trevlig kväll och hoppas du inte behöver gråta ikväll!



    Kram kram

    2009-05-13 | 20:04:02
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Åhh vännen om jag ändå kunde vara hos dig och hålla om dig. Jag vet ju hur det är att ständigt att go och oroa sig för någon...



    Dessa fötter som du har problem med.. att det inte kan hitta något som lindrar för dig..



    Vill att du ska veta att mina tankar är hos dig och jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa...



    Kramar om dig vännen min

    2009-05-14 | 09:18:10
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • marie säger:

    Skickar många styrkekramar och hoppas allt ordnar sig till det bästa!!!

    Sköt om dej och må så gott!!! kram

    2009-05-14 | 10:10:59
    Bloggadress: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: