♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Nyfiken!

Kategori: Allmänt

Tittade nyss på min statistik här på bloggen, och undrar i mitt stilla sinne vad jag skrivit för intressant på sistone, när kurvan tvärt börjat gå spikrakt, nästan exakt lodrät, uppåt!!??


Så många unika läsare tror jag inte att jag haft förut! Jätteroligt förstås; men inte lika roligt om det bara är en massa nyfikna som inte törs ge sig till känna...


Känner mig nästan som en trotsig liten barnunge nu; men börjar ni inte kommentera så bloggstrejkar jag snart! HA HA


Skämt åsido - men snälla, sötaste, raraste Ni:


Ni skulle verkligen förgylla denna grå tisdags kraschlandning in i vardagen igen, om ni ville lämna en liten kommentar om vem ni är och hur ni hittade hit! Det går ju att vara anonym också; eller om ni så önskar maila mig på [email protected]


Jag har vädjat förut, men nu ber jag verkligen på mina bara knän, för det är så frustrerande att veta att folk läser och sen inte veta vilka en endaste är (förutom mina bloggvänner som brukar kommentera förstås)!


Nej, nu är det dags att ta itu med min Att-göra-lista för dagen!




Kommentarer

  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Ha ha din berättelse gav plötslig uttrycket påkommen med handen i kakburken en ny dimension ;-D Men ajg är itne bättre... ska sona lite av synderna genom att åka på spinning nu dock ;-D KRAM

    2012-04-11 | 11:34:01
    Bloggadress: http://http:lurans.blogg.se
  • Lisa säger:

    Jag läser men kommenterar inte alltid. Ofta kollar jag från mobilen och då blir det ett helt företag att försöka kommentera.

    Hoppas du fortsätter blogga.

    Kram

    2012-04-13 | 09:42:57
    Bloggadress: http://angestdjavulen.blogspot.se/
  • Nina säger:

    Ja jag håller med. Ibland har jag upp mot 150-200 unika besökare och kanske 2 som kommenterar. Det är ju kommentarerna som gör det hela lite roligare. och man blir mer sporrad att skriva.



    Hoppas ni haft en härlig påsk. Nu är jag tillbaka på hemmaplan så nu kommer jag kunna kommentera lite oftare och blogginläggen kommer att uppdateras lite oftare, kanske ;-) Det är ju så sällan jag har tid för denna dator!



    Kram kram

    2012-04-15 | 22:14:26
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Tittar in å lämnar en kram, hoppas du/ni haft en fin helg - å som våanligt ser jag att responsen är eeeenorm, så trist att det är så få i förhållande till läsare som kommenterar, samma lika hos mig... KRAM!

    2012-04-16 | 09:22:49
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Malin säger:

    Ha ha!! Känner lika som du!! ;) Det hade varit sååå mycket roligare om man visst vilka som läser ens blogg. Man vet ju dom som alltid följer, men det är ju bara en fis i rymden när man tittar på statistiken ;) Tänk om man visste vilka alla dom där andra är!???



    Visst gick rivningsprojektet av brokvisten fort alltid ;) Men ack så tur att ingen var hemma, eller ute när det hemska inträffade! Vill inte ens tänka tanken vad som kunnat hända då (fast man gjort det ett X antal gånger).



    Nä, nu vankas det sängdags här hemma!!

    Kram kram och ha det gott!

    2012-04-16 | 21:28:37
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: