♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Längesen...

Kategori:

 
Längesedan jag uppdaterade...igen. Viljan att blogga finns, men det tar liksom emot. Har mycket problem att brottas med på det personliga planet för närvarande. All min energi dräneras p g a detta. Väntar fortfarande på ljuset i tunneln, för det ska ju finnas någonstans, men just nu känns det verkligen inte som det...
 
Har iallafall uppdaterat min viktblogg: www.livsstilsandring.blogg.se.
 
Konstaterar dock att jag tappat så gott som alla mina läsare, ett sorgligt faktum. Men vem lockas av att titta in på en tom blogg??
 
Ber iallafall att få önska Er som tittar in ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Ta hand om varandra!
 
 
KRAMAR!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Compound säger:

    Det var på tiden att du uppdaterade

    2013-11-01 | 16:17:58
    Bloggadress: http://compoundpilbage.blogg.se/
  • MARIA I KOS säger:

    Hej!
    Tack för besöket på min blogg.
    Svar: Nej vi har inte kvar hamstern. Min dotter är 17 år och intresset för den svalnade snabbt så vi har gett bort den. Det var bara jag som fick ta hand om den. Hon fick andra intressen som tog över ;)
    Jag tror det passar perfekt att köpa en hamster om din dotter är 10 år. Då kan hon sköta om den själv. Och det blir säkert en fin "vän" till din dotter som hon kommer älska.
    Jag hade själv en hamster när jag var i den åldern och minns hur mycket jag tyckte om den. Och min dotter fick en på sin 8 årsdag som vi hade i drygt 2 år.
    Det var något infall hon fick att hon ville ha en förra året, inte så genomtänkt :)
    Lycka till med er blivande hamster!
    Hälsningar
    Maria

    2014-09-05 | 12:38:12
    Bloggadress: http://maria.forss%40hotmail.se

Kommentera inlägget här: