♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Lösenordsskyddade inlägg

Kategori: Allmänt





Eftersom man på blogg.se inte kan lösenordsskydda vissa inlägg, så kommer jag att starta en ny "underblogg" som kommer vara lösenordsskyddad.


Där kommer jag bl a skriva om vikt och hälsa; och det vill jag ha kontroll på vilka som läser. Det är alltför få som kommenterar motsvarande antalet läsare per dag, så jag misstänker att det är många nyfikna besökare här ;-)


Jag kommer alltså fortfarande ha kvar den här bloggen och skriva i som vanligt; men hänvisa till "underbloggen" om jag ska skriva om något "känsligt".

Om Du vill ha lösenordet så maila mig på [email protected] eller lämna en kommentar så skickar jag lösen på "stuberten"!


Här är länken till mitt första inlägg i bloggen:


www.livsstilsandring.blogg.se



Kommentarer

  • Nina säger:

    Självklart vill jag kunna läsa om dina framgångar och kämpande!

    Hejja dig!

    Stora kramar <3

    2012-06-11 | 23:30:26
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Får jag, så följer jag dig gärna vidare i din kamp, det inspirerar alltid att följa andra, å kanske man kan stötta och peppa lite också :-D KRAM

    2012-06-12 | 07:14:31
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    tur du tipsade om smootihe i går, fick bli en sådan till filmen i går då jag blev akutsugen på nått gott :-D KRAMIS

    2012-06-13 | 07:21:12
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: