♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Sommar & semester!

Kategori:

 
Hallå alla ni tappra som fortfarande tittar in här, till den tomt gapande bloggen!! ;-)
 
Ja faktum är att jag har det rätt bra just nu :)  och dagarna är fyllda av diverse aktiviteter och utflykter så tiden och orken att uppdatera bloggen finns bara inte just nu! :)  Men det kommer ju en vardag snart igen, då pennan ska få glöda lite mera än vad den gör just nu ;)
 
Men tills dess ska jag fortsätta njuta av sommaren, och samvaron med min familj :)
 
Imorgon ska jag dock slänga upp lite bilder här på lite av vad vi pysslat med den sista tiden....
 
.....så titta gärna in då :)
 
SOMMARVARMA KRAMAR! <3
 
P.S  Jag har uppdaterat min andra blogg: www.livsstilsandring.blogg.se  D.S
 
 
 

Kommentarer

  • Nina säger:

    Jätte bra resultat för dig med =) Har inte lösen till din andra blogg på datorn. Bara på mobilen. Men du kämpar på bra! Roligt då det blir resultat oxå. Jag har fuskat sååå mycket och knappt nån motion på två-tre veckor. Fy mig! Funderar på att köra en trre dagars detox när jag kommer hem från Bulgarien! Sen köra hårt med herbalife och bra mellanmål.

    Ska njuta av sol och värme!
    Kramar till duktiga du!

    2012-07-28 | 22:13:51
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Ja njut av semester och sommar, blogga hinenr vi göra sen ;-P Själv har jag värdens svacka tack vare kossorna som alltid är lösa :-/ KRAM

    2012-07-30 | 16:27:53
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Ja njut av semester och sommar, blogga hinenr vi göra sen ;-P Själv har jag värdens svacka tack vare kossorna som alltid är lösa :-/ KRAM

    2012-07-30 | 16:27:56
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Näe ingen sol här, bara regn regn å regn, så i dag lade jag mig å läsa en deckare bara för att få liiite sommar/semester feeling så här i slutet innan vardagen åter tar vid! KRAM

    2012-07-31 | 19:09:42
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här: