♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Äntligen blommar det!

Kategori:

 
 
Ser ni den lilla blomman i "buskaget"? :)
 
 
Som jag gått och väntat på att vår smultronplantering ska börja blomma! Trodde aldrig det skulle bli mer än det enormt frodiga bladverket, men nu har vi nog smultron att skörda när vi kommer hem från semestern :)
 
 
 
Baccopa-plantorna som jag har på väggen vid dörren, frodas oxå. Massor med små knoppar. Så fin med sina blommor i tre olika färger :)
 
 
Kommer att ta lite semesterledigt från bloggen nu; men titta gärna in - kanhända bloggar jag om andan faller på, för dator kommer jag ha tillgång till!
 
 
Trevlig sommar önskar jag er mina läsare!
 
 
KRAM!
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    När kommer ni hit? Gud så gott det är med smultron! Mmmm!!!!
    Ha en härlig semester nu och jag hoppas vi ses nått!
    Kramar!

    Svar: Anonym: Nu blir jag ju jättenyfiken vem du är?? :)) Men jag förstår ju att det är någon bekant, så jag hoppas oxå vi ses :) kramar
    Vendela

    2012-07-06 | 08:35:08
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Mina baccopa har också börjat ta sig, så det finns hopp ;-D Kör försiktigt på er resa uppöver, för jag antar att ni är på väg hit till Dorro! Ser du mig får du lova att hojta till, för jag är inte hundra om jag vet hur du ser ut, däremot kanske jag känner igen Olivia :-D KRAM

    2012-07-06 | 08:50:51
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se
  • Nina säger:

    Det va jag som va den anonyma ;)

    2012-07-07 | 08:02:36
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se
  • Lisa säger:

    Underbara bilder!
    Tack för dina besök hos mig.
    Kram

    2012-07-09 | 10:33:57
    Bloggadress: http://angestdjavulen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: