♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt...

Kategori: Vikt & mått

.....status quo från igår: 108.5...men men - det är "den tiden i månaden" nu när jag väntar på besök av tanten så jag kan nog skylla på iaf delvis mer vätska i kroppen....

Har nyss lämnat dottern på dagis och gått en promenad. Nu är jag på språng till dataföretaget där vi ska välja ut ett nytt datorpaket!

Hej svejs!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! det är nog till att bara acceptera den tiden. Jag vet att nu börjas det här snart så då kommer mitt gnällande igen. Men nu har ni ju sluppit det ett tag =)Kramiz

    2008-11-05 | 15:08:56
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: