♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Ikväll....

Kategori: Allmänt

......blir det lugna puckar för min del. Jag är trött som en kanin; sov mindre än 6 timmar inatt nämligen. Hade väckning kl 6 och släckte lampan en bit efter midnatt - som vanligt *suck* Jag förstår inte att jag inte kan lära mig att släcka i tid; men jag älskar kvällarna och tiden bara flyger iväg.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och väntar på mina favoritserier: Sjukhuset på TV3 och Bonde söker Fru på TV4! Efter det hägrar sängen så får vi hoppas att man är lite mer utvilad imorgon bitti när jag slår upp mina blå :-)

Trevlig kväll :-)

Kommentarer

  • Linda säger:

    S: HAHA, det köper vi alltid när vi åker dit. Även vi har massor hemma. Och diskborstar! HAHA!

    2008-11-12 | 21:31:52
    Bloggadress: http://liiiiinda89.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Jag är likadan, en riktig nattuggla... synd bara att dottern inte vill sova lika länge som jag på morgonen. ;)

    2008-11-12 | 21:38:25
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Hej vännen! Jo det kan bli jobbit ibland... Jag har

    reumatism har haft det sen jag var 24 år. Det sitter i axlarna, höfterna, händerna, fötterna och i knäna. Så det är inte alltid så lätt man bitter ihop mycket. För jag måste ju motionera =)



    Hoppas du är nöjd över din dator?

    kram Sanna

    2008-11-12 | 21:50:27
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: