♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Kvällstrött zzzzzz.....

Kategori: Allmänt




Alltså vad är det med mig? Jag har blivit så grymt kvällstrött på senaste tiden. Jag som kunnat sitta och häcka vid datorn långt fram emot midnatt förut!?  Det värsta är att jag samtidigt blivit lika morgontrött också senaste tiden ha ha
Hur nu det kan hänga ihop? Är man inte antingen eller??

Jag är iaf oerhört glad att datorn är piggare nu - alltid nåt :-D

Godnatt på er alla bloggvänner och övriga läsare :-)  Ses imo´rn!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    hahaa!! Nu fick jag skratta!! Jag var in till dig innan men kunde inte lägga någon kommentar så jag hoppas att det här går fram =) Jo det kan jag men jag blödet hela tiden av dem.. Det är ju jobbigt det med! Sov gott nu vännen ska gå lägga mig med nu.. det skulle ju bli en tidig kväll ju.. =)

    Kram

    2008-11-19 | 22:24:10
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Jag gjorde ett test en gång som visade att jag varken är morgonmänniska eller kvällsmänniska.. Så man måste inte vara antingen eller ;) men just nu beror det säkert på vintern och mörkret.. eller? Tröttheten alltså.. Att den är så konstat liksom!

    2008-11-21 | 16:02:38
    Bloggadress: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: