♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Sekelskiftsdröm...

Kategori: Allmänt

Vilken typ av bloggar gillar ni att läsa? Jag har, förutom era bloggar förstås, fastnat för inredningsbloggar och mest svag är jag för den lantliga, vita, romantiska stilen. Min dröm är att bo i ett stort, gammalt, sekelskifteshus. Jag är ganska långt ifrån det idag eftersom vi bor i lägenhet - men man kan ju alltid drömma sig bort - och vem vet - en dag kanske önskan slår in? :-)

Lantlif är en av många bloggar jag gillar.

Kolla in här - visst är det fint??? Man kan nästan tänka sig Madicken komma inspringande där, eller hur? :-)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! jag förstår dig, har själv inte titta på avsnittet.. Jag tycker ju om att läsa din blogg så klart. Jag tycker om bloggar somm inpirerar mig som med vikt och inredning så klart..

    Ha en trevlig fredag nu...

    2008-11-28 | 15:00:15
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    Ja visst är lantlif en mysig och inspirerande blogg, jag surfar galet mycket inredningsbloggar till min mans förskräckelse ;-P Förut surfade jag vikt/hälso bloggar i massor, men nu följer jag endast din, bantarbritta och sannas. Barnbloggar har jag också kikat runt på, men det är inte riktigt min grej... vill ha lite lagomt av allt! Ha nu en trevlig kväll! Kram Å förresten, kycklinggrytan är SMASKENS ;-)

    2008-11-28 | 20:28:04
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: