♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Snart så...

Kategori: Allmänt

......har vi äntligen en ny och fräsch datorutrustning!! Troligtvis i början på nästa vecka. Ska försöka förvarna er innan för det lär väl bli något tidsglapp antar jag mellan den gamla och den nya datorn; innan jag fått fart på den nya - men försvinner jag totalt så hav tröst - i´ll be back :-D

Ska bli skönt iaf för jag blir galen på denna dator - man blir utkastad rätt som det är :-(

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Usch vad tråkigt om det blir så.. =( Jag väntar på dig här snällt...

    2008-11-04 | 13:54:07
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    skrattar Ja, hon heter Svea, men reagerar dock bäst på tilltalet "luran" Så vi måste skärpa oss och börja kalla henne det, men luran har hängt med sedan hon låg i magen... så det är svårt att släppa. Dessutom är det många av släkt/vänner som tycker hennes tredje namn är så annorlunda så de kallar hene för det - Serudia. Men det är väl så det är, kärt barn har många namn! Längtar tills den nya datorn dimper ner hos dig så man får mer att läsa ;-) Trevlig kväll!

    2008-11-04 | 18:05:56
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Härligt med ny utrustning! Äh, du kommer se till att fixa den så fort som möjligt för våran skull, eller hur? ;)

    2008-11-04 | 21:18:40
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: