♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Usch

Kategori: Vikt & mått

Dagens vikt är hemska 108,4. Dessutom är det helg nu när jag brukar unna mig gott. Det är väl nu man ska tänka POSITIVT!?

Nu ska jag iaf alldeles strax ut på en promenad, för nu känner jag mig så äckligt fet att jag bara måste ut. All snö är ju borta nu så jag kan ha mina bra skor med inlägg på mig som tur är. Annars hade jag inte klarat att gå, för jag har fått sån djävulsk smärta i mina hälar efter den senaste veckan i vinterskorna. Det är väl enda fördelen med att snön försvann ;-)

Det är så mysigt nu när man tagit fram stakar och stjärnor. Jag har alltid älskat advent :-) Mina julgardiner till köket har kommit också, fick avin med posten nu. Ljusslingan på balkongen ska också sättas upp idag.

Sedan blir det bara mys, mys, mys för hela slanten :-)

Ha en trevlig första advents-helg nu vänner!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Kom igen kom igen! :) NATURLIGA variationer! ;) Jag lär väga multum efter helgen... och helgen efter det är det julbord... åhhh, jag kommer rulla fram snart. ;)

    2008-11-28 | 21:38:31
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: