♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Vågen visade idag...

Kategori: Vikt & mått

.......107,7 kg. Jag är nöjd. Åter igen tittade jag tillbaka i bloggen och för exakt en vecka sedan vägde jag 108,2 - med andra ord skiljer det ½ kg!  4 hekto kvar till mitt bottenrekord som är på 107,3. Ska jag kunna komma under det strecket denna vecka måntro - trots att sambon fyller år idag och det blir tårtätande härhemma???

Tur att jag inte är så svag för just bakverk såsom tårtor och kakor. Där kan jag nöja med en liten bit. Min stora last har varit/är godis och snacks ;-)

Ute är det så fint nu med ett vitt snötäcke. Blev så besviken när jag såg vädret igår; det ska bli uppåt 7-8 plusgrader här från torsdag och framåt :-(((  Det var den snön det, den lär rinna bort fortare än fort. Hade varit mysigt om den legat kvar till advent - men men....detta är väl ett I-landsproblem om nåt, eller hur? ;-)

Ha nu en riktigt trevlig tisdag vänner :-)

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Grattis nu händer det verkligen saker här...

    Vad skönt att du inte harden lasten, för det har jag är tokig i kakor... Hoppas ni får en trevlig dag idag med firandet...



    har lagt ut awarden nu =)

    2008-11-25 | 09:36:28
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: