♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Fan vad trögt det går på blogg.se ikväll!! Är det något jag hatar så är det när det går trögt att surfa! Jag är nog en riktig A-människa där för jag känner verkligen hur jag sitter och hoppar på stolen av otålighet när det seeeeeeeeeeegar siiiiig fraaaam :-(

Imorgon är det inte bara vägningsdag för mig, utan även dags att ta fram måttbandet och mäta midjan. Det är 4 veckor sedan sist nu. Tyvärr är jag väldigt negativ inför vikt och mått imorgon; för jag känner mig verkligen svullen och tjock ikväll - och jag vet varför: jag väntar besök i veckan av en Tant som börjar på M :-(   Jag samlar på mig vätska då och det brukar visa sig på vågen - men å andra sidan - då vet jag ju vad det beror på, men lite typiskt att jag ska ha PMS precis den måndag när jag ska mäta midjan och allt!

Var iallafall iväg på tipsrundan morse, alltid lika skönt. Det är några riktigt sugande backar där som gör susen för fettförbränningen :-)

Annars har dagen varit riktigt lugn; lillan var ju på kalas men sedan så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har kikat på Andra avenyn och Ensam mamma söker. Nu ska jag gå och bädda ner mig.

Godnatt!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Jo, jag tyckte också att det var 15, men det var några som hade skrivit flera gånger, missat alla regler osv. ;) Men jag skänker ändå mer pengar, hade ju hoppats på ett liiiite större deltagarantal. ;)

    2008-10-12 | 22:13:14
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    blogg.se har verkligen bråkat ikväll, jag hade nästan gett upp men sen började det funka igen.



    Lycka till med mätningen! Vad spännande! Själv har jag slarvat bort måttbandet... kanske får ta hästmåttbandet (det räknar ut hur mycket hästarna väger, det kan bli spännande. ;) )

    2008-10-12 | 22:14:43
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: