♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

Ja, nu på morgonen ligger jag ånyo på 107,7, och jag är nöjd - trots att jag tycker de här överflödskilona verkar sitta som berg så sakta som det går ;-) De har verkligen boat in sig på min kropp ha ha.

Vad har ni för väder där ni bor? Här har det blåst friska vindar och regnat hela natten lång - inget lockande att gå ut precis.
Idag ska jag försöka vara lite flitigare att blogga ;-)  - men nu ska jag gå och äta frukost.

Ha det så bra och trevlig halloween :-)

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Oj, det är ju halloween också ja... hoppas vi slipper tiggande grannungar i år, vi har ju inget att ge dem! :o Tror du de nöjer sig med ett äpple?



    Ibland går det trögt och man ligger helt stilla, och sen rinner det bara av en, du ska se att du säkert kommer gå ner flera kilon på raken sen! :)

    2008-10-31 | 09:31:54
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Hej vännen! Du ska vara nöjd =) Idag när jag vaknade snöade det, det är så mysigt. Det kanske blir till att få åka slalom snart =)

    kram på dig

    2008-10-31 | 11:09:27
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Grandinar'n säger:

    Måste bara berömma dig för din kämparglöd! Det va några dagar sedan jag va inne här. Har varit bortrest, men blev så nyfiken om du hade lyckats att komma under 108kg som du har skrivit tidigare. Nu ser jag att du har gjort det! GRATTIS!



    Jag har en spärr. Försöker kämpa mig till att komma under ett visst antal kilon... Är där och sniffar men jag kommer ALDRIG under. Måste vara någon inbyggd spärr jag har...eller alla har det kanske. :)



    LYCKA TILL i fortsättningen!!!

    Du är duktig!!

    2008-11-01 | 08:23:59
    Bloggadress: http://ceekaay.blogg.se/fettobloggen/

Kommentera inlägget här: