♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt

Kategori: Vikt & mått

.....är 108.3. Jag är nöjd. Har ju i princip inte gått upp någonting i helgen ("bara" 3 hekto sedan i fredags morse), och förra måndagen vägde jag 108.6, så 3 hekto mindre sedan förra måndagen. Ska jag kanske kunna spränga 108 kg:s-vallen innan fredag måntro??? Vore väl 17 annars - hur jäkla hårt sitter de här kilona egentligen??? ;-)

Jag har iaf varit effektiv nu på förmiddagen. Knepet är att inte sätta på datorn alls, då får man en hel del gjort ;-) Annars ska jag "bara" gå dit lite då och då, ungefär som när en rökare tar rökpaus titt som tätt, och så blir jag sittande lite för länge, och ingenting vettigt blir gjort.

Nu har jag iaf hunnit plocka undan och dammsugit.
Betalat räkningar via internet.
Gjort veckomatsedel och inköpslista.
Varit ute på en rask promenad.

Har skickat iväg "gubben" och veckohandla. Sedan ska vi äta lunch.

På eftermiddagen tänkte jag hitta på något mysigt med dottern. Kanske åker vi ner på stan; tänkte kika in på Indiska bl a och kolla om de har några fina kuddöverdrag. Sedan kanske vi tar en fika (dottern älskar att fika ute)....vi får se vad vi hittar på.

Hoppas ni har en bra dag. Har inte hunnit läsa några bloggar idag, får läsa ikapp senare i eftermiddag ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej vännen! det är ju jätte bra och nöjd ska du vara.Hoppas du får en trevlig dag med dottern på stan. Kram

    2008-10-27 | 12:31:55
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Therese säger:

    Ser att du liksom jag har haft en effektiv dag :-) Så jag sitter och läser ikapp bloggar nu ;-) Och jag tycker också att du ska vara nöjd. Jag har min vägdag på måndag, det är rätt bra för då brukar jag väga som mest, och torsdagar som minst innan man syndar lite under helgen, men så länge man står stilla eller inte går upp på lite sikt så ska man vara nöjd tycker jag :-) Kram

    2008-10-27 | 18:25:29
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: