♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Dagens vikt - GLAD!

Kategori: Vikt & mått

107,7 visade vågen nyss - vägde mig 5 gånger med samma resultat! Jag är överlycklig! 5 hekto sedan igår alltså. Jag tappade 7 hekto från måndagen till tisdagen, sedan har det väl i princip stått stilla tills i morse då när dessa 5 hekto till ramlade av!

Jag ska strax på mig och gå ut en rask promenad på 30 minuter innan frukost!

Hoppas ni också haft en bra "vägardag" (ni som väger er)!

Kommentarer

  • Dubbelörnen säger:

    Stor grattiskram!!



    Härligt när det är på rätt väg, men jag skulle inte greja att väga varje dag. Rent psykologiskt så skulle det funka bättre med en gång i veckan, fredag morgon el sånt. Innan helgmaten ;)



    Kram

    2008-10-10 | 08:46:26
    Bloggadress: http://karljohansgarden.blogspot.com
  • Sanna säger:

    Grattis!! Vad kul för dig, du är jätte duktig. Det är så kul att läsa när ni blir så glad när det går neråt.

    Ha en fin helg nu vännen....

    2008-10-10 | 09:05:24
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Grattis! :D Det känns så skönt när det går åt rätt håll! :)

    Jag håller INTE med alla som säger att man inte ska väga sig varje dag. Jag tycker det känns bra att väga mig dagligen, och som du säger, så är det himla trevligt att skriva upp det i bloggen för då kan man gå tillbaka och titta på siffrorna när det känns tungt.

    Nu när jag kikade tillbaka en vecka såg det ju inte så väldigt roligt ut ioförsig. Bara ner 0,3 på en vecka, men då var jag ju sjuk och gick ner rätt mycket i vätska så det är nog därför det känns som om det står lite stilla. Jag har liksom kompenserat igen, men utan att för den delen ha gått upp, och det är ju huvudsaken. :)

    2008-10-10 | 09:58:01
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Grandinar'n säger:

    Fan va bra jobbat!!

    :)

    2008-10-10 | 11:23:48
    Bloggadress: http://ceekaay.blogg.se/fettobloggen/
  • Sanna säger:

    Hej! Jo det gick bra, totalt slut bara. Spinning då sitter man ju på en cykel och kör intervaller. Det finns ju bas, medel, intesivt. Råkade hamna på intesivt en gång, jag säger bara är man inte tränad så låt bli.=)



    Vill man ha fart på viktmiskningen så är spinning jätte bra. Men som sagt man cyklar väldigt fort och till väldigt hög musik.

    Tycker verkligen att du ska prova,jag håller på att prova mig fram just nu.



    Kram

    2008-10-10 | 13:55:48
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Hej! Jag tycker nog du ska börja med ett spinningpass i veckan. Bas vet jag inte men medel och intesiv är på 60min. Här i Sundsvall har de lunch 30min pass. Men det är ju bara du som kan bestämma hur det känns. Men jag tror på att börja lågnsamt och känn efter.



    Kram

    2008-10-10 | 20:13:31
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: