♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Det är bra att ha en blogg/dagbok

Kategori: Allmänt

Det känns som jag bara står och stampar på samma fläck i min viktnedgång, man glömmer så lätt de hekton man tappar då och då, men nyss så kikade jag tillbaka vad jag vägde för en vecka sedan och det var faktiskt 0,5 kg mer än vad jag gör idag! Då har jag ju faktiskt svart på vitt att det faktiskt HAR hänt något!

Nu skulle jag bli väldigt glad om jag kunde gå ner åtminstone ett par hekto tills imorgon bitti. Skulle kännas bra inför helgen, men jag blir inte jättebesviken om jag inte gjort det. Huvudsaken att jag inte går upp!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej! Har du satt små delmål för dig själv på vägen dit? Det är nog lika viktigt, behöver ju inte vara mycket. Jag hade för varje 3kg så köpte jag något som gjorde mig glad. Tokig som jag är i ljus, så kunde det bli en ny ljuslykta.Det kanske förklara varför jag har så många. =)

    2008-10-09 | 09:38:01
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: