♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Det sprack upp....

Kategori: Allmänt

.....så jag kunde ta min promenad på eftermiddagen. Tur var väl det, för jag har blivit liksom lite beroende av mina promenader. Nu vet jag inte om det är tillfälligheter, men jag tycker att jag känner mig mycket piggare nu. Jag har de senaste kvällarna inte varit lika grymt kvällstrött som jag brukar vara, samt känner mig mycket piggare på morgonen.

Förut var det tvärtom; grymt kvällstrött och  grymt morgontrött! Mina pigga dagar har varit mycket lätträknade, för det allra mesta mer eller mindre konstant trött.

Men, men det återstår att se - den här piggheten kanske bara är tillfällig. Jag är lite pessimist vad gäller detta, men man kan ju alltid hoppas att det är en pigghet som håller i sig - att det är frukten av mer motion kombinerat med bättre kosthållning.

Sitter och slötittar lite på "Stjärnor på is". Jag är väl måttligt intresserad av det. Tycker "Lets dance" är bättre, även om programmen är väldigt snarlika. Tänker snart gå och lägga mig och läsa lite innan jag släcker. Imorgon ska vi ut på tipsrundan tidig förmiddag så det gäller att vara utvilad ;-)

Godnatt på er!

                                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här: