♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Go´middag!

Kategori: Allmänt

Ja, då var det lördag. Riktigt grinigt höstväder ute just nu; småregnar och blåser så alla vackra höstlöv blåser all världens väg.

Vi ska strax åka iväg på en bilfirma. Vi är nämligen i färd med att byta bil. Sedan åker vi och hälsar på farfar och farmor som alltid på helgen om vi eller de inte har annat för oss. Min dotter älskar farmor och farfar; varje dag frågar hon om vi ska åka och hälsa på dem *skratt* . Skulle hon få välja skulle det nog bli varje dag. Jag är glad att hon har en så bra relation med dem. Synd bara att all min släkt bor 70 mil härifrån, dem får vi inte träffa så ofta tyvärr. Vi åker upp sommar och ibland kring jul/nyår. De kommer hit någon gång på våren eller sommaren.

Imorgon ska hon på barnkalas hos en dagiskompis och bonussonen ska faktiskt också på födelsedags"kalas" hos en släkting på sin mammas sida; så då blir det barnfritt ett par timmar.

Jag hade ju tänkt att ta en promenad idag också, men jag får se hur jag gör. Då får det bli lite trevligare väder, annars väntar jag tills imorgon då vi ska gå på tipspromenaden på förmiddagen. Såg på väderrapporten att det skulle bli fint väder imorgon.

Jag hoppas ni alla får en fin lördag!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: