♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Godnatt

Kategori: Allmänt

Nu går jag snart och knyter mig. Imorgon bitti utvecklingssamtal på dagis kl 9 i samband med att vi lämnar dottern. Ska ta en rask promenad imorgon också nu när jag känner mig piggare, så jag får lite fart på fettförbränningen! Bara det inte blir så förbaskat regnigt som de utlovade på väderprognosen - men de har ju haft fel förr :-)

Godnatt på er, ses imorgon!                 

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hoppas det går bra idag med utvecklingssamtalet och att promenad blir bra utan detta tråk väder...

    Ha en bra dag vännen...

    2008-10-21 | 09:45:09
    Bloggadress: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: