♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Tänkte se Generation fetma (eller fett?) men jag ger upp; slumrade nyss till framför TV:n så jag har inte särskilt stor behållning av att titta :-)

Lock för öronen har jag fortfarande; speciellt vänster öra. Var det promenaden i den friska blåsten i morse som gjorde det måntro? Jag hoppas inte jag är på väg att få öroninflammation! Hoppas det är bättre imorgon bitti när jag vaknar. Jag sprayar med nässpray och har provat Valsalvas manöver (man klämmer ihop näsan samtidigt som man försöker pressa ut luft genom näsan) och då öppnade det upp sig lite på höger sida, men vänster sida är och förblir täppt!

Imorgon blir det en promenad igen. På fredag ska jag till sjukgymnasten igen och väga mig och hoppas ju på ett minus där såklart :-)

Jo förresten - de där kuddöverdragen som jag bloggade om tidigare idag måste jag tyvärr skicka tillbaka. Har ett par större kuddar men t o m för dem var överdragen för stora. Att jag inte kollade måtten ordentligt innan jag skickade efter :-(
Men men - ska se mig runt lite på stan och se om de har något....kanske Indiska? *funderar*  Är iaf ute efter något i lila, har en lite lila period just nu ;-)

Sov så gott nu allihopa! Ses imorgon!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Psst... Lagerhaus har såna där taftkuddar i lila.... jäääättefina! :D

    2008-10-22 | 23:06:40
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • Nina H säger:

    Ja jag älskar verkligen rysare :) Å rädd som tusan blir jag. Men kan ändå inte sluta titta. Ja de är ju som spännande att vänta barn. Å Melvin är ju 7 år så de är längesen man va gravid sist. Har gigantiskt mycke foglossningar så jag kan knappt gå. Mindre kul. Ha en underbar dag :) Å hoppas du inte får nått åt öronen! Inge kul att va förkyld.

    2008-10-23 | 07:44:35
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Therese säger:

    2008-10-23 | 08:00:09
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Therese säger:

    Mysko, ett tomt inlägg :-( Men det jag skrev var att jag med är inne i en lila period - och då är vi ju "inne" Ha, ha. Varenda inredningstidning har lila som accentfärg nu. Och indiska är ett säkert kort, jag har först nu "upptäckt" att det finns så mycket mer än kläder där (och tur är det, gillar inte deras kläder så mycket)Ha en bra dag, hoppas örat ger med sig!

    2008-10-23 | 08:03:19
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: