♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Jävla blogg.se!

Kategori: Allmänt

Problem nr 1.

Alltså ibland lever den verkligen sitt eget liv!! Som ni märkt har jag mina vikt- och måttuppgifter längst upp på bloggen, dem ändrar jag allt eftersom det blir några förändringar. Jag har dock märkt att ibland kommer det in gamla viktuppgifter där fast jag inte gjort någon ändring!!?? Väldigt irriterande! Jag måste då gå in på "Inställningar" och där ser jag då att de korrekta uppgifterna står, och så måste jag "spara uppgifterna" igen och då blir det rätt längst upp igen! Förstod ni?

Varför ändras det tillbaka ibland när jag inte gjort någon ändring??

Problem nr 2.

Alldeles nyss när jag skrev inlägget före detta inlägg så hade jag gjort nytt stycke där jag tyckte det passade. När jag hade publicerat inlägget så såg jag dock att allting var ihopskrivet (!?) och jag fick hålla på som 17 för att få det som jag ville ha det.

Gaaah! Varför blir det så här!? Är det fler som upptäckt detta??

Kommentarer

  • Therese säger:

    Aha, ser att det är fler än jag som märkt att blogg.se ibland har eget liv! Hoppas du haft en skön helg och att tipsrundan gick bra. Själv har jag suttit på älgpass hela dagen, så jag är SÅ trött av den friska luften. Så ingen motion i dag... Måste ta mig i kragen och inspireras av er som släpar er ut, för det är ju så skönt när man väl är ute! Trevlig kväll!

    2008-10-12 | 20:52:51
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: