♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Leklandet - here we come!

Kategori: Allmänt

Japp, nu bär det strax iväg till Leklandet med dottern. Själv ska jag/vi ta en kopp kaffe i caféet och kika på folk medan tjejen leker :-)

Kan ni tänka er: min sambo som jag aldrig fått med mig på några promenader på senare år; har gått tipsrundan trots att jag inte gick!? Han och bonussonen gick iaf fast han hade huvudvärk, regnet hänger i luften och det blåser! Jag gjorde nog en himlans välgärning när jag drog med honom första gången för trots att han inte är överviktig så behöver han ju röra på sig han med! Han höll igång med innebandy förr, men slutade för några år sedan...

Hoppas ni får en fin dag så "ses" vi ikväll :-)



                                                                       

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hoppas ni får en fin dag på leklandet, jag längtar tills min lilla Svea är stor nog för sådana äventyr :-)

    2008-10-26 | 12:09:12
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Bantarbritta säger:

    Hur var dagen? Kul att sambon gick tipsrundan! :D



    Här hemma har det varit slött idag, förutom att vi har varit ute och pysslat på gården lite...

    2008-10-26 | 16:49:16
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: