♥ Vendelas liv ♥

Deus, dona mihi serenitatem accipere res quae non possum mutare, fortitudinem mutare quae possum, atque sapientiam differentiam cognoscere.

Nu tänker jag göra kväll...

Kategori: Allmänt

Ska se "Singelmammor" på 2:an 21.30 och sedan hoppar jag i säng och läser lite innan jag släcker lampan. Så kvällstrött numera.

Har egentligen inte så mycket att skriva om, men dagen har varit bra. Tog min 30 minuters promenad, sedan tog jag dessutom en liten promenad med dottern bara för att det var så himla fint väder.

Imorgon bitti blir det promenad igen efter jag lämnat av dottern på dagis.

Ha det gott!

Kommentarer

  • Bantarbritta säger:

    Jag är 27... så jag närmar mig trettio. ;) Hur gammal är du?

    2008-10-06 | 22:44:02
    Bloggadress: http://bantarbritta.blogg.se/
  • kakan säger:

    Grattis! Visst är det märkligt hur det kan gå i vågor. Först händer ingenting, sedan smäller det till... Ibland går det långsamt, ibland rasar kilona i väg. Men varje tillfälle som motivationen får sig en kick är guld värt!

    2008-10-07 | 10:50:07
    Bloggadress: http://kakanskilokamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: